Techniki pozycjonowania.

Wraz z powstaniem wyszukiwarek internetowych webmasterzy, a później właściciele ebiznesów, chcieliby ich witryny internetowe były wyświetlane na jak najwyższych pozycjach.

Jakiekolwiek techniki jeśli chodzi o pozycjonowanie stron muszą być tak przeprowadzone, by jak najbardziej przypominały naturalne zjawiska zachodzące w internecie. W szczególności chodzi tutaj o naturalny przyrost linków.

W związku z ogromnym zainteresowaniem pozycją danej strony w wyszukiwarce zaczęto stosować różnorodne metody pozycjonowania m.in. takie, których nie akceptują twórcy wyszukiwarek lub nie są zgodne z zaleceniami dla tworzących strony gdyż "zaśmiecają" wyniki wyszukiwania. Te metody zaczęto nazywać nieetycznymi. Do takich metod zalicza się m.in. ukrywanie słów kluczowych (poprzez użycie np. tekstu w kolorze tła), słowa kluczowe nizgodne z treścią czy też duże nagromadzenie słów kluczowych. Czasem stosuje się tzw Duplicate site inaczej mirrory stron, tworzenie kilku (czasem kilku tysięcy) identycznych stron.

Etyczne techniki pozycjonowania to:

  • Powiązania tematyczne: Wyżej oceniane są linki ze stron powiązanych tematycznie - uznaje się takie linki za bardziej naturalne
  • Wymiana linków i banerów ze stronami o podobnej tematyce
  • Wyróżnianie ważniejszych słów
  • Stosowanie nagłówków
  • Równomierne rozłożenie w czasie dodawania kolejnych linków
  • Optymalizacja kodu strony, usunięcie nadmiarowych znaczników HTML
  • Zawartość strony: tekst, obrazki.

Certyfikowane patchcordy wojskowe dla przemysłu

Najlepsze piłki do siatkówki dla Twojego klubu.

Funkcjonalne projektowanie sklepów internetowych dla Twojej firmy